Taal

Teken In

Verjaarsdae

Sondag, 10 Desember

Leana Meyer

Jeanne Sterianos

Hilmer Backer

Dietmar Engler (74)

Maandag, 11 Desember

Ruan Coetzee

Adele Visser

Heinie Groenewald

Chris Joubert

Ilzé Kotzé

Jan De Kloe

Dinsdag, 12 Desember

Leonie Botha

Jannie Van Der Walt

Sonja Balt

Woensdag, 13 Desember

Thato Semenya

Liz Steyn

Wesley Faver

Donderdag, 14 Desember

Cass Hattingh

Lara Van Rooyen

Mariska Van Niekerk

Vrydag, 15 Desember

Luan Kotze

Erich Holz

Johan Knoester

Warrick Beaumont

Chris Venter

Speek Venter

San De Beer (85)

Saterdag, 16 Desember

Chris Du Plooy

Susan Brink

Sondag, 17 Desember

Hettie Vorster-Viljoen

Nelleke Voogt (73)

Dinsdag, 19 Desember

Elani Van Rooyen

André Marais

Philip Van Wyk

Ila Schutte 

Elfrieda Botha (77)

Gert Hatting (82)

Woensdag, 20 Desember

Abraham Theunissen

Krister Janse Van Rensburg

Antoinette Van Wyk

Donderdag, 21 Desember

Gustav Roux

Anke Kotze

Hendri Van Der Loo

Vrydag, 22 Desember

Esti Beaumont

Hennie Serfontein

Douw Venter (85)

Saterdag, 23 Desember

Magna Malan

Jenny Schramm

Lys van Vrae

Watter kommunikasie kan daar tussen my en 'n gestorwe geliefde wees?

Vraag: My man is dood aan breinkanker. Ek verlang so baie na hom. Sien hy my van bo-af? Weet hy van my verlange na hom? Ek vra God gereeld om my man ‘n drukkie te gee en aan hom te sê dat ek baie lief is vir hom. Ek glo Jesus doen dit en kry troos daaruit. Mag ek dit glo? My rouproses is saam met my Jesus. Ek beleef dit elke dag en kan net juig en loof dat my man by my Pappa is. Hy is gelukkig en pynloos. Dus, mag ek ons Pappa vra om van my man se liefde met my te deel? Ons was so lief vir mekaar en Jesus is ons loof punt. Jesus is die een wat tussen my en my man die boodskap stuur. Dit is hoekom ek sy dood so kalm verwerk.

Antwoord: Jammer ek het so lank gevat om hierdie hartsvrae van jou te antwoord. My persoonlikheid is van so aard dat ek eerder by jou sou wou kom kuier om saam te bid en troos uit die Bybel te deel. Ek het nog nooit so direk hierdie vraag ontvang nie. Ek dink dus saam met jou en al ander mense wat ook hierdie vraag van jou lees. My ma is ook onlangs oorlede. Met my pa se verlange en ons kinders se verskillende emosies, verstaan ek so ietsie kleins van wat jy beleef.

Jou man is weens sy breinkanker liggaamlik oorlede. Dis vir my wonderlik dat jy aan ons Here vashou. Jy verlang geweldig baie want julle was lank saam en julle twee was een. Die “een wees” met die huwelik is nou verander. Jy het heimwee, jy droom van hom en julle saam. Alles van jou en rondom jou is nog julle twee saam. Jy wil gesels met hom, by hom wees, saam lag en huil. Julle was een van siel, liggaam en gees. Wat nou?

Skielik het die Here jou man se gees kom haal en is hy nou voor God se troon. Hy sing, loof en prys die Here. Ja, hy geniet God se teenwoordigheid en heerlikheid. Jou troos, maar groter, jou dankbaarheid is dat jou man nou by God is en dat hy van sy aardse pyn verlos is. Inderdaad is dit ongelooflik! Ek is seker jy sien self net so baie daara uit om na ons Here te gaan in die hemelse heerlikheid te wees.

Jy glo dat jou man se gees by God is en nie meer hier op aarde nie. Die Bybel troos ons juis daarin dat dit so is. Jou man kom ook nie by tye terug na jou nie. Dit is wel ons gedagtes en heimwee wat ons laat voel dat hy soms hier is. Jy wil nou kommunikeer, want dit is wat julle twee vir baie lank gedoen het. (Die Here veroordeel spiritisme (kontak met die geeste van dooies - dit is nie werklikheid nie, maar die Satan wat dit met bedrog so laat voel.)

Jy vra of jou man van bo af jou uit die hemel sien en of hy weet jy verlang na hom? Die Bybel gee nie vir ons ‘n antwoord hierop nie. Party mense sê dat hulle glo dat die een wat in die hemel is, verseker weet wat hier op aarde aangaan. Party mense sê dat dit in die hemel so fantasties is, dat die wat reeds in gees daar is, nie meer nodig het om te weet hoe dit op aarde gaan nie. Prof. De Bruyn, het ons geleer dat dat laasgenoemde die grootste moontlikheid is. Die Bybel sê dat die wat in die hemel is, se fokus en aandag ten volle op God en Sy heerlikheid is. As jy dit nou lees, dan is dit dalk ‘n teleurstelling, leegheid en alleenheid wat jou vang! Die antwoord kan dus wees: dit is dalk moontlik dat jou oorlede man wel weet hoe dit met jou gaan, maar aan die anderkant is sy aandag heelwaarskynlik ten volle deur God in beslag geneem.

Kan ek ‘n boodskap stuur na my geliefde in die hemel? Ek dink nogal baie aan my ma, maar ek besef dat ek nie meer met haar kan kontak maak nie. Sy wat Dimensia gehad het, sing nou tog te lekker voor God se troon. In my geestesoog sien ek hoe uitbundig gelukkig sy by God in die hemel is. Ek gesels wel baie met die Here oor my ma en ek bid vir my pa wat nog lewe. Ek sien hoe hy na sy geliefde oorlede vrou verlang.

Jy kan nie meer self met jou oorlede man kontak maak nie. Gebed vir hom kan ook nie meer plaasvind nie. Wat jy wel kan doen, is om die Here in gebed te dank vir wat julle saam ontvang het en wat jy nou is. Jy kan dus nie voorbidding vir hom doen nie, maar wel die Here loof vir ‘n wonderlike leeftyd saam.

Wanneer ons bid, dan praat ons met God Self. God is almagtig en Hy hoor jou gebed. Verseker is dit vir God moontlik om vir jou man ‘n boodskap te gee. Maar is dit wel hoe die Here wil werk? As jy ‘n boodskap stuur, sal jy moontlik ook weer ‘n boodskap terug wil kry? Weer ‘n keer, die Here gee nie boodskappe na die aarde van hulle wat reeds by Hom in die hemel is nie. God praat self met jou deur Sy Gees en Woord/Bybel.

Die wonderlikste is dat jy met God Self praat. Hy troos jou persoonlik. Stort jou hart uit teenoor die Hom. Jesus Christus is nou meer prominent jou bruidegom omdat jou aardse bruidegom nou by Hom is. Ons Here sal jou dag vir dag dra en jou verhouding met Hom, sal al hoe meer prominenter wees. Jy sal nie jou man sommer net vergeet nie, nee, jy sal troos kry en al sterker word. Die Heilige Gees is jou Trooster en Hy vul jou hele wese (Joh. 14:16,26). Hy gebruik mense wat saam met jou hier op aarde is, om jou te troos en te dra. Hy gebruik medegelowiges en jou geliefdes in die gemeente om vir jou om te gee. Jy gee baie vir hulle en hulle gee baie vir jou. Hier kry ons soveel heerlike beloftes in die Bybel: Jy is Myne (Jes. 43:1); Jou naam is in my handpalms ingegraveer (Jes. 49:16); Niks sal ons van die liefde van Christus skei nie (Rom 8)

Mag die Here jou seën en naby wees. Mag Hy jou troos en dra.

Joop van Schaik