Taal

Teken In

Verjaarsdae

Sondag, 10 Desember

Leana Meyer

Jeanne Sterianos

Hilmer Backer

Dietmar Engler (74)

Maandag, 11 Desember

Ruan Coetzee

Adele Visser

Heinie Groenewald

Chris Joubert

Ilzé Kotzé

Jan De Kloe

Dinsdag, 12 Desember

Leonie Botha

Jannie Van Der Walt

Sonja Balt

Woensdag, 13 Desember

Thato Semenya

Liz Steyn

Wesley Faver

Donderdag, 14 Desember

Cass Hattingh

Lara Van Rooyen

Mariska Van Niekerk

Vrydag, 15 Desember

Luan Kotze

Erich Holz

Johan Knoester

Warrick Beaumont

Chris Venter

Speek Venter

San De Beer (85)

Saterdag, 16 Desember

Chris Du Plooy

Susan Brink

Sondag, 17 Desember

Hettie Vorster-Viljoen

Nelleke Voogt (73)

Dinsdag, 19 Desember

Elani Van Rooyen

André Marais

Philip Van Wyk

Ila Schutte 

Elfrieda Botha (77)

Gert Hatting (82)

Woensdag, 20 Desember

Abraham Theunissen

Krister Janse Van Rensburg

Antoinette Van Wyk

Donderdag, 21 Desember

Gustav Roux

Anke Kotze

Hendri Van Der Loo

Vrydag, 22 Desember

Esti Beaumont

Hennie Serfontein

Douw Venter (85)

Saterdag, 23 Desember

Magna Malan

Jenny Schramm

Lys van Vrae

“die seuns van God” in Genesis 6

Vraag:  Die bespreking oor “die seuns van God” in Genesis 6 het ontwikkel in ʼn aantal forums wat ek besoek het.  Die meerderheid beskou hulle as engele wat uit die hemel neergedaal het, en kinders by mense gehad het.  Sommige sê dit was die engele wat satan gevolg het.  Wat is die gereformeerde perspektief hierop? 

Antwoord:

Die interpretasie van hierdie teks is ietwat ingewikkeld.  Ek sou dink om vers 2 te verstaan, moet mens eers die oorspronklike Hebreeuse teks ondersoek.  Die benaming “seuns van God” in hierdie hoofstuk kom van die Hebreeuse “bene ha –elohim”.
Dit is egter belangrik om in gedagte te hou dat in daardie tye is daar somtyds na engele as “die seuns van God” verwys.  Dit noodsaak dus dat mens ook hoofstukke 4 en 5 van Genesis lees sodat mens hoofstuk 6 binne die konteks van die boek as ʼn geheel verstaan.
Hoofstukke 4 en 5 lei tot die gevolgtrekking dat die “seuns van God” die goddelike mans uit die nageslag van Set was, terwyl die “dogters van die mense” afkomstig van die godelose Kananiete was.  Dit maak die Nephilim (gevallenes/reuse) die godelose en gewelddadige manlike afstammelinge van huwelike tussen die nageslag van Set en die Kananiete.  Hierdie ondertrouery het die Here bedroef dat Hy die mens geskep het.
Hoofstuk 6 vertel dus van die verval wat die goddelike saad, waaruit die Messias gebore sou word, bedreig het en was die oorsaak van die sondvloed.  ʼn Vloed wat die goddelose wêreld tot niet gemaak het en die regverdige Noag en sy familie, deur wie die belofte van Genesis 3:15 vervul sou word, gespaar het.
Gevolgtrekking
Dit is my gevolgtrekking dat die “seuns van God” in hierdie hoofstuk glad nie na engele verwys nie -  gebaseer op die konteks en samevloei van hoofstukke 4 tot 6.

Ds Kwena Semenya